Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Αξιολόγηση Βιωματικών Δράσεων Γυμνασίου – Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού



Σύμφωνα με το Π.Δ. 39/2014 «Αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου, συμπλήρωση διατάξεων περί απουσιών των μαθητών Γυμνασίων, λήξη μαθημάτων στο Γυμνάσιο και λοιπές διατάξεις» και το 1ο άρθρο: «Μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο», οι Βιωματικές Δράσεις − Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες − Project του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού εντάσσονται στην δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β΄) μαθημάτων.
Στο άρθρο 4 του ιδίου Π.Δ. «Εξετάσεις στα μαθήματα της Ομάδας Β’» ορίζονται τα εξής:
1. Στα μαθήματα της Ομάδας Β” δεν διεξάγονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις. Στα μαθήματα της Ομάδας Β΄ ο βαθμός ετήσιας επίδοσης κάθε μαθητή υπολογίζεται σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 4 του π.δ/τος 409/1994 (Α΄ 226).
2. Σε περίπτωση που μαθητής απορρίπτεται στις Βιωματικές Δράσεις − Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες − Project της Ομάδας Β”, ο διδάσκων εκπαιδευτικός, μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων, ορίζει το θέμα της ατομικής συνθετικής εργασίας, την οποία ο μαθητής υποβάλλει προς αξιολόγηση στις παραπεμπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.
Στο άρθρο 4, παρ. 2 του Π.Δ. 409/1994 ορίζονται τα εξής:
«Στα μαθήματα, για τα οποία δεν προβλέπεται γραπτή ανακεφαλαιωτική εξέταση, ως βαθμός ετήσιας επίδοσης λογίζεται το 1/3 του αθροίσματος των τριών τριμηνιαίων βαθμών»
Περαιτέρω οδηγίες για την αξιολόγηση των μαθητών στις Βιωματικές Δράσεις − Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες − Project παρέχονται στην εγκύκλιο: «Οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016», 144968/Δ2/16-09-2015
Αναδημοσίευση: ΚΕΣΥΠ Φλώρινας Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ