Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας με αποδέκτες τους εμπλεκόμενους φορείς εξέτασης των μαθητών – αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η οποία περιγράφει με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων μαθητών – αποφοίτων και επισημαίνει ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.
Υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ ομάδα Β΄
https://diavgeia.gov.gr/doc/76%CE%9E%CE%A3465%CE%A6%CE%983-5%CE%978?inline=true
Υποψήφιοι ΕΠΑ.Λ. ομάδας Α΄και μαθήματα ειδικότητας Β΄ομάδας
https://diavgeia.gov.gr/doc/71%CE%9A%CE%A5465%CE%A6%CE%983-%CE%9F%CE%A9%CE%A4?inline=true
Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα Υποψηφίων ΕΠΑ.Λ.
ΕΞΕΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΕΙΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΛ 2015
ΕΙΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ
|
Δ/ΝΣΕΙΣ ΑΠ΄ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ
|
1.Γ’ ΑΘΗΝΑΣ
(2ο ΕΠΑΛ
ΑΙΓΑΛΕΩ)
|
Α’ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΡΚΑΔΙΑ
ΕΥΒΟΙΑ
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗ
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ
ΦΘΙΩΤΙΔΑ
|
2.Δ’ ΑΘΗΝΑΣ
(1ο ΕΠΑΛ
ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ)
|
ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΝΑΤ.ΑΤΤΙΚΗ
|
3.ΠΕΙΡΑΙΑ
(ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΙΝΙΩΝ)
|
Δ’ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΥΚΛΑΔΕΣ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
|
4.ΗΡΑΚΛΕΙΟ
(2ο ΕΠΑΛ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
|
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΧΑΝΙΩΝ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ
|
5.ΑΝΑΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
(1ο ΕΠΑΛ
ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ)
|
ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
ΔΡΑΜΑ
ΚΑΒΑΛΑ
ΕΒΡΟΣ
ΚΙΛΚΙΣ
ΚΟΖΑΝΗ
ΛΑΡΙΣΑ
ΜΑΓΝΗΣΙΑ
ΠΕΛΛΑ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
6.ΑΧΑΪΑ
(1ο ΕΠΑΛ
ΠΑΤΡΩΝ)
|
ΑΧΑΪΑ
ΛΕΥΚΑΔΑ
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ
ΑΙΤ/ΝΙΑ
ΗΛΕΙΑ
ΜΕΣΣΗΝΙΑ
ΑΡΤΑ
ΠΡΕΒΕΖΑ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΛ
|
|
1.Α’ ΑΘΗΝΑΣ
(6ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ)
|
Β΄ΑΘΗΝΑΣ
ΚΕΡΚΥΡΑ
ΦΩΚΙΔΑ
ΑΡΓΟΛΙΔΑ
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΒΟΙΩΤΙΑ
ΛΑΚΩΝΙΑ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ
ΚΟΡΙΝΘΙΑ
|
2.ΠΕΙΡΑΙΑ
(ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΙΝΙΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ)
|
Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ
ΛΕΣΒΟΣ
ΧΙΟΣ
ΣΑΜΟΣ
|
3.ΔΥΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
(2ο ΕΚ ΕΥΟΣΜΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
|
ΑΝΑΤ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
ΗΜΑΘΙΑ
ΦΛΩΡΙΝΑ
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
ΓΡΕΒΕΝΑ
ΠΙΕΡΙΑ
ΤΡΙΚΑΛΑ
ΣΕΡΡΕΣ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
ΞΑΝΘΗ
ΡΟΔΟΠΗ
|